mandag den 2. april 2012

Genbrug på den gode måde

Mit hjemmebageri har ligget lidt stille de sidste dage. Fryseren er fuld, så vi har forsynet os med brød fra den - det er rart at tage brød op, jeg bagte i sidste uge og blive mindet om, at dét brød smagte faktisk også rigtig godt :)

Nu havde jeg lovet naboen at bage brød til i aften, hvor de får gæster, så det var en kærkommen lejlighed til at bage lidt igen.

De skal have forskellige oste, med gode øl og rødvin til, og derfor valgte jeg at bage honning og ale brødet til dem. Opskriften er allerede herinde på siden, så den vil jeg spare jer for :)

Dejen blev lavet i går aftes og jeg har lige nu her klokken 4 bagt dem. Denne gang bagte jeg 4 runde brød (2 til dem og 2 til mig) for afvekslingens skyld. 


Håber de vil kunne li' dem, mon ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar